Er staat een zeer interessant interview met Bart de Wever in de Humo van vandaag. Zeker lezen!
Hij heeft het over zijn liefde voor de Simpsons. Blijkbaar keek hij tijdens zijn studententijd voortdurend naar die reeks.
Enkele citaten :
Citaat:
Wist je trouwens dat Bonanza me nog ooit heeft uitgeroepen tot lookalike van Martin Prince, dat afgrijselijke betwetertje met zijn wit T-shirt?
|
Citaat:
"Ja, Homer spreekt me wel aan, ook al vanwege zijn zwaarlijvigheid. Als hij op zijn sofa chips zit te eten, dan is het wel eens alsof ik in de spiegel kijk."
|
Citaat:
En een stevige nummer twee is mister Burns, de manier waarop hij zijn kerncentrale leidt, de vreemde relatie met zijn homoseksuele hulpje Smithers, zijn heel eigen idee van personeelsbeleid. Op vergaderingen van het dagelijks bestuur van de N-VA gebeurt het weleens dat ik mijn vingertoppen tegen elkaar plant en er een "Excellent" tussensmijt.
|
En als ze hem vragen of hij al heet getest op internet op welk personage hij gelijkt zegt hij :
Citaat:
Ik hoop aleszinds niet dat de uitkomst Flanders zou zijn, zo'n typisch Amerikaanse christelijke fundamentalist waar ik persoonlijk de kriebels van krijg. Maar wel een geweldige achternaam.
|