Los bericht bekijken
Oud 16 november 2003, 18:51   #91
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Wat meer is, aangenomen dat de Vlaamse nationaliteit bestaat, wanneer hebben de mensen zich dan plots collectief Vlaming gevoeld? Want om iets uit te roeien als een "volksbesef" moet er dat natuurlijk ook zijn.
Het feit dat het Vlaams-nationalisme niet uitroeibaar is gebleken na alles waarmee België het Vlaamse bewustzijn probeerde uit te roeien bewijst voldoende dat er iets bestaat waar jij geen benul van hebt, Tacitus.
Ik denk zelfs dat jij geen enkel nationaliteitsbesef hebt. Zelfs niet het Belgische waar je BUB-genoten zo prat op gaan.
Jij beweerde zo vaak dat er geen volkeren bestaan dat ik deze conclusie wel MOET trekken. Jij behoort zelf overduidelijk tot geen enkel volk en zit vol afgunst tegenover iedereen die duidelijk wél een natinaliteitsgevoel bezit. Jij gunt een ander simpelweg niet wat je zelf ook niet hebt. En de Vlaamsnationalisten bezitten 'het' dus uitgesproken....

Ga dus liever op zoek naar je eigen 'roots'. Misschien dat je wat 'aangenamer' en een beetje begrijpender wordt als je 'het' volk gevonden hebt waar jij toe behoort.
Ik behoor tot het Belgische volk. Nog steeds kwaad omdat ik Geert Bourgeois op één lijn stelde met Heinrich Himmler?
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden