Discussie: Wapenwet
Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2007, 00:50   #105
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Leys Bekijk bericht
Ik ben voor administratieve vereenvoudiging. Als alle schietclubs van België inderdaad bereid zouden zijn om dergelijk elektronisch systeem op te zetten, de kosten op zich wil nemen en er dus geen probleem mee hebben dat ieder bezoek van hun leden op ieder ogenblik door de ordediensten kan worden geconsulteerd, lijkt me dit een interessant voorstel.
Hadden jullie maar beter overleg moeten plegen ipv halsoverkop gekke toeren beginnen uit te halen welke het de sportschutter enkel maar ingewikkelder maken en op nodeloze kosten jagen.
Als je dit systeem invoert kan je de kosten dragen van nieuwe vergunningsaanvragen of het geld dat nu aan het binnenkomen is en hoef je de sportschutter niet elke 5 jaar op kosten te jagen (aangezien een internetlink en een VPN connectie zo goed als gratis is en dit perfect kan geimplementeerd worden op de bestaande staatsinfrastructuur).
Mits de nodige toelagen kan je zelfs elke schietstand op een relatief goedkope manier voorzien van een badgesysteem.

Zelfs ik als gewone burger ben nog 'slimmer' dan een stelletje ongeregeld in Brussel bij elkaar
jurgen79 is offline