Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2007, 13:26   #1
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard forum lambert gesloten voor Feremans?

Indien ik een interventie wil doen op het discussie forum met Geert Lambert wordt me dit geweigerd.

Een eerste waarschuwing van de mods was de volgende:
Citaat:
forumsessie
Beste,

Ik vraag u met aandrang om het in de forumsessie met Geert Lambert beleefd te houden. Persoonlijke aanvallen tov onze forumgasten is niet toegestaan. Indien u zich hier niet aan houdt, zullen wij u de toegang tot de sessie moeten ontzeggen.

MVG
Nergens werd er vastgesteld over welke "persoonlijke" aanval het ging.
Mijn opmerkingen zijn steeds gemotiveerd. En een partijvoorzitter is iemand die je moeilijk persoonlijk kunt aanvallen, tenzij je zijn privé sfeer ontluisterd. Dit is naar mijn mening nergens gebeurd.

Indien de mods "politiek" worden, en mensen uitsluit omwille van de opinies die ze verkondigen dan is dit geen forum maar een opgezet spel.

Citaat:
ericferemans, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Graag had ik hier een motivatie voor gehad: ze is me zelf niet toegestuurd!
Dit vervalst voor de zoveelste keer mijn discussies met Lambert.
Het creeëert daarenboven het vermoeden (kan ik niet bevestigen of ontkennen) dat hij hier achter zit.
Een vermoeden dat des te sterker is na alle pogingen die Lambert in het verleden aanwendde om mij de mond te snoeren of verkeerde informatie over mij en mijn politieke achtergrond te (laten) verspreiden.

Dus niet enkel vervalst u het forum gesprek (ik kan immers niet meer antwoorden op bepaalde vragen die rechtsstreeks aan mij werden gericht, en hierdoor krijgt men dan de indruk dat ik niet wil of kan antwoorden), maar ook tast u de reputatie van Lambert aan.

Ik vind het ongehoord dat ik, zonder opgave van enige verklaringen werd gecensureerd. Dit staat haaks op elke democratishe en open werking van een forum.

Graag een beetje uitleg aub!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 februari 2007 om 13:35.
ericferemans is offline