Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2007, 16:48   #162
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vergis je niet. Wat Ali bracht was onderbouwde kritiek.
Wilders brengt ook onderbouwde kritiek. De koran bulkt van de haat- en geweldversen.

Citaat:
Ik weet niet welke poco's je bedoelt maar ik niet in elk geval. Maar het is ook niet zo dat hij gelijk heeft omdát hij bedreigd wordt.
Reflecteer eerder wat over de islamitische manier van reageren op kritiek, spot en humor. We leven in de 21ste eeuw hoor..

Citaat:
Veel te kort door de bocht.
Absoluut niet.

Citaat:
Sinds wanneer heeft de staat zich te bemoeien met religie?
Vanaf het moment dat die religie de scheiding tussen kerk en staat niet respecteert en haar achterlijkheden begint op te leggen. Daarvan konden we laatst een voorbeeldje zien met de verplichte halal-maaltijden voor iedereen.

Citaat:
Hanteer de grondwet, zeg dat die voor ons allemaal geldt en handhaaf de wet. Meer is het niet.
Voor de moslims geldt er maar een wet, de koran, en die staat boven wat jij onder de wet verstaat.

Citaat:
Als er samenlevingsproblemen zijn moeten die op sociologische wijze worden opgelost.
Nee, dan moeten die kordaat aangepakt worden. De struisvogelmentaliteit van de poco's lost niets op.

Citaat:
Ik heb het nu over verantwoordelijke politici. Als u religie wilt veranderen doe het dan zoals we dat al eeuwen doen: als burger, als columnist, als schrijver, als televisiemaker etc.
Wilders doet dat op zijn manier. En terecht !
Verantwoordelijke politici zouden de zaak in de eerste plaats niet zo ver hebben laten verrotten als nu het geval is.
Online is offline   Met citaat antwoorden