Los bericht bekijken
Oud 18 november 2003, 22:13   #45
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voorpost Dilbeek
Vlaams Blok hoeft geen leugens te weerleggen!

Iedereen kan zoiets uit z'n duim zuigen.

Ach ja, het zoveelste artikel in de strijd tegen het Vlaams Blok, maar niemand gelooft die zever nog...
Ook niet als die "leugens" van een partijgenoot van je komen (zie bericht van Vicky hierboven)?

Het is toch duidelijk dat er in het Blok steun bestaat voor die marginalen, steun die er zelfs in de hoogste rangen van het Blok is. Wat niet wil zeggen dat ze het allemaal steunen. Er zullen uiteraard ook meer burgerlijke carrièristen - type Vicky - aangetrokken worden naarmate het Blok electoraal groter geworden is.
Ik denk dat je hier wel een vergissing begaat! Ik ben geen 'burgerlijke carrièriste' zoals jij dat zo liederlijk noemt! Ik was in 1978 al lid van het VB, maar door mijn beroep toen zat ik veel in het buitenland en heb ik in die tijd mijn lidmaatschap nooit hernieuwd. Politiek interesseerde mij toen niet zo erg, omdat ik teweinig tijd had om alles op de voet te volgen. Dus carrière heb ik al gemaakt, daar lig ik niet meer van wakker.
Ik lig wakker over de toekomst van Vlaanderen. Dat is dan ook de reden dat ik vier jaar - bijna vijf - mijn lidmaatschap hernieuwde en gevraagd werd om mee te doen aan de verkiezingen.

Ik weet ook niet wat jij meent te moeten begrijpen uit mijn bijdrage. Het impliceert niet meer of niet minder, dat het Vlaams Blok alle moeite doet om deze infiltranten eruit te weren.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden