Gebruik nu eens die grijze materie daar vanboven.
A) Het Vlaams Blok steunt geen Neo-Nazi's , erger nog ze verdedigt de Joodse gemeenschap.
B) De voorzitter heeft meteen laten weten dat alle leden van het Blok die behoren tot die organisatie stante pede worden buiten geschopt aangezien het onaanvaardbaar is en niet behoort tot de ideologie van de partij.
C) Knokploegen ? de Enige knokploegen die ik ken zijn die van de rooie rakkers.
D) Dit nieuwsitem werd versterkt door de "infiltrant" die openbaar sprak in het VTM nieuws (gezicht verstopt). Nu moet men eens een kritische kijk werpen op het verhaaltje : Een skinhead tussen een bende Skinheads die zijn bijna kale knikker duidelijk laat zien op TV. Deze persoon kan duidelijk geïndentifiseerd worden aangezien elke schedel speciale kenmerken heeft en dat deze duidelijk waren in het ons voorgeschotelde beeld. Deze infiltrant is oftwel idioot of een leugenaar : welke IDIOOT die voor de staatsveiligheid werkt gaat op TV komen vertellen dat hij er als spion bijloopt ? Deze persoon kan niet langer functioneren als een bron en zal ontdekt worden , secundo het is niet the standard operating procedure bij de Staatsveiligheid om alles op TV uit te leggen en uwe knikker tonen.
Verder is het ook opvallend dat het bericht samenhangt met de beslissing omtrent de VZW's van het Blok. HEEL TOEVALLIG EH ! maar niet alleen dat, de KEY message was dat ze aanslagen willen plegen en niet dat er VB leden zijn maar ik vraag mij toch af zijn er dan enkel VB leden ?
Het is toch louter toevallig dat enkel Blokkers geïdentificeert worden, surtout dat zij weten dat het Blok walgt van zulke organisaties en dat deze leden de partij schade en schande toebrengen.
De blokker is slimmer dan dat want hij weet dat alles onderzocht wordt om toch maar enige iets te zeggen maar en dan nog in elke partij zitten radicale mensen die tot walgelijke organisaties behoren........zoals sommigen lid zijn van loges (waar men jonge kinderen voor bepaalde rituelen gebruikt) of anderen zijn lid van een of andere terroristische organisatie zoals de CCC of RAF of HAMAS........
Laat het licht in uw ogen schijnen EN AANSCHOUW HET LICHT GIJ BLINDE KIKKER.