Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2007, 11:24   #85
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Wim Felix schuldig bevonden aan moord

Wim Felix en Wesley Windhey in de beklaagdenbank.

De jury van het Gentse hof van assisen heeft de 26-jarige Wim Felix uit Sint-Gillis-Waas schuldig bevonden aan moord op Eddy Martens en een dubbele moordpoging. De 27-jarige Wesley Windhey uit Stekene werd door de jury met 7 stemmen tegen 5 schuldig bevonden aan doodslag op Martens. De jury sprak Windhey vrij op alle andere punten.

De drie rechters van het assisenhof beraadslagen momenteel over de schuldvraag met betrekking tot doodslag op Eddy Martens. De rechters kunnen zich aansluiten bij de meerderheid, dan is Windhey schuldig. Als de rechters zich aansluiten bij de minderheid van vijf stemmen, is Windhey een vrij man. (belga/dm)

Wim Felix was gemeenteraadslid voor het Vlaams Blok.

Ik lees dat dat krapuul hierboven lid is van het VB.
Ik mag aannemen dat onze nationale pers degelijk werk verricht bij het "onderzoeken" of er geen causaal verband is tussen het VB en dit krapuul.
Dientengevolge mag ik dus annemen dat alle andere criminelen geen lid/sympathisant/mandataris/milieu zijn van het VB.

Hieruit besluit ik twee dingen:
A/ Ik ben fier op de leden/sympathisanten/mantatarissen/milieu's van het VB omdat zij zo weinig criminelen telt.
B/ De establishmentspartijen zijn verantwoordelijk voor die andere 99% van de criminaliteit.