Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik denk niet dat Lambert tegen friet met maynonnaise is.
Misschien nu wel.
Indien het opwekken van lustgevoelens voor friet met mayonnaise paranoïa opwekt in die mate bij sommigen moet hij wel tegen zijn.
Of was het die allochtoon zelf die op je zenuwen werkte? Allez, zo'n klein baasje? Pikt die ook al sjakosjen?
|
Het zou me heel sterk verwonderen van Lambert dat hij tegen friet met mayonaise is.
Wat ook publiek geheim is, is dat een Lambert mikt op een allochtoon kiespubliek, wegens een in omvang eerder marginale aanhang bij de autochtonen.
Dus zou de angst dat VDB's taktiek nieuwe toevloeden van geïmporteerde, onderrichte (dat moet dan voor het eerst in de geschiedenis van ons land zijn) arbeidskrachten, overbodig maakt, hem in deze leiden?
Een groot visionair herken je aan zijn opportunisme. Straks is de opportuniteit er misschien niet meer.
Geestig overigens dat je over het pakje friet met mayonaise begint te leuteren, het is natuurlijk het makkelijkst om Lambert daaraan te linken dan aan politiek opportunisme.
Maar helemaal hilarisch vind ik je (waarschijnlijk gemeende) overtuiging dat deze knelpuntberoepen, waarvan jij de noodzaak tot geschooldheid aanstipt, (overtuiging die je deelt met Lambert, maar die meent ze niet), door mensen zou kunnen worden ingevuld die hier geen zak kunnen doen. Ze mogen nog chirurg zijn, je weet donders goed dat ze hier met hun diploma geen kant op kunnen, tenzij als schoonmaker. De meeste illegalen en aielzoekers komen trouwens uit door oorlog en banditisme verscheurde landen die al helemaal geen geschoolde arbeidskrachten voortbrengen.
En onze Belgische ,en snel voor de vorige verkiezing Belg geworden allochtonen uit de door onze cultuurrelativisten hardnekkig in stand gehouden onderklasse zullen ze alvast ook al niet invullen...