Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2007, 00:27   #5
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
bron: vrtnieuws.net

Nog eens wat anders dan ons Belgisch koningshuis. Als die iets met het leger te maken hebben, is het meestal om hun villa te verfraaiien. Eigenlijk wel een mooie sanctie voor Laurent: laat hem maar eens wat gaan ontmijnen in Libanon, in plaats van hier mijnen te leggen onder zijn eigen populariteit (alhoewel ik daar ook niets op tegen heb).
WAT EEN IDIOOT !!!

mijnheertje moet absoluut gaan bewijzen dat hij naast zijn afkomst ook soldaat kan gaan zijn in een dergelijk gebied. Van een dreamtarget gesproken !!!
het verzet WEET dat ook, en het Brits leger beseft dat ook.

Concreet resultaat : de mannen die met dit snotventje samen mogen optrekken lopen EXTRA gevaar omdat meneertje harry zo egoïstisch is en er niet aan denkt /om geeft dat zijn privé ego trip deze mannen extra benadeligt
En zijt er maar zeker van dat speciaal voor dit meneertje (zelfs zonder dat hij dat weet) een speciaal team (SAS of andere) CONTINU zal mogen babysitten opdat harrytje niets zou overkomen. die zullen ook dik content zijn . ge zoudt hem begot zelf afknallen !

als hij wil weten hoe het is om gevaar te lopen en thrills te zoeken, mag hij al eens beginnen om heel dapper ALLEEN naar een discotheek te gaan zonder 6 bodyguards. eens zien hoe groot zijn egotripperij nog zal zijn als hij eens deftig afgeslagen is! Wil ik me desnoods nog wel als vrijwilliger voor aanbieden.

Ongelooflijk , zo'n egoïstje dat zijn EGOOTJE boven de veiligheid van de doorsnee grunt stelt. Hoop dat ALLEEN HIJ zwaar gewond raakt !
FUCKING MORON !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 februari 2007 om 00:30.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden