Los bericht bekijken
Oud 20 november 2003, 10:24   #88
Loreke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
celebfin je raaskaalt ! je weet niet waarover je praat !

Ik heb zelf joodse vrienden en ga bij en turkse bakker en marokaanse groentenwinkel hier in brussel !! en dat zijn vriendelijk mensen ! Maar ik heb wel problemen met crimineeltjes en overlastbezorgers zoals ierdereen.

heel dat verhaaltje van blood and honour is een sterk verhaal, het zoveelste van Rode Humo ...

Bert Erikson is al lang op rust en ge praat nog over de pure Vlaamse strijd tegen de franstalige arrogantie zowel in Voeren en andere Vlaamse gemeenten rond Brussel. Samen met Vader Ansciaux en Jef Valkeniers stonden zij op de barricades voor de Vlaamse zaak ! Leer uw Vlaamse geschiedenis en schaam u !
[quote]

Ancapa, niet beginnen zeveren. Je moet Erikson niet voorstellen als een heilig boontje.
De analyse van Cool is, hoezeer ik zijn schrijfsels kritisch bekijk zeer sterk en -voor een keertje -objectief.

De banden tussen het vLaams blok en het internationaal fascisme bestaan wel degelijk. Het blok zou dit officieel liever niet zien naar buiten komen en doet er ook alles aan om dit verhinderen, maar het probleem is dat teveel kaderleden en mandatarissen blijven dwepen met dit gedachtengoed.

Een mooi voorbeeld is de kameraadschapsavond georganiseerd door VoOrpost op de vooravond van de ijzerbedevaart. Die manifestatie wordt bevolkt door heel wat vooraanstaande blok-politici.