Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Uit GVA
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik heb me altijd doodgepiekerd over wat de "core bussines" van Rechts Groen zou kunnen zijn. Nu weet ik het 
|
Kijk Eric, er moet idd een halt worden toegroepen aan de steeds groeiende overbevolking van de EU.
De meest vruchtbare gronden zijn reeds vol beton gestort en men is nu bezig met onze laatste bruikbare gronden ook om te vormen tot betonwoestijnen.
En het is juist dit ruimtegebrek en gebrek aan groen, dat de mensen begint te ergeren. En ja, zij zoeken een slachtoffer waar zij hun woede op kunnen af reageren. Dit slachtoffer is hen idd door het VB en de Media op een gouden blad aangeboden, want niemand van de politici heeft het lef om de ware schuldige aan te pakken.
Men laat liever miljoenen onschuldige sterven en ziet liever het volk tegen elkaar opgezet, dan dat men moet zeggen wie de echte schuldige zijn.
Ja, het klinkt grof en ja, de politici zouden idd eens in eigen boezem moeten gaan kijken. Want zoals het nu gaat in Europa kan het niet meer verder. Indien men niet gaat beginnen met de oorzaken van de vele problemen te erkennen en aan te pakken, zit Europa binnen een paar jaar in een burgeroorlog. Nee, niet het soort dat je gewend bent te zien uit het verleden, maar een vuile en smerige oorlog. Mensen die elkaar van uit hinderlagen zullen vermoorden en dan wegvluchten.
Mensen die zonder nadenken, andere op straat gewoon zullen afmaken en/of verminken.
Men zal zelfs niet twijfelen om hele dorpen te vergiftgen of op te blazen.
Ja, wat je nu ziet in Irak en Afrika zal zich naar hier verplaatsen.
En nee, het zullen niet de zelfde daders zijn, maar onze eigen hoog opgeleide bevolking zal zijn technische kennis gaan gebruiken om dit te doen.
En politie, justitie en leger zullen machteloos moeten toekijken hoe deze oorlog zal uitgevochten worden tussen mensen die enkel willen overleven en een beetje ruimte voor zichzelf en hun kinderen willen.
Europa is over zijn bevolkingsverzadigingspunt en dit moet op een bepaald ogenblik gaan ontploffen. Ik hoop echt van harte dat de politici dit willen inzien voor het te laat is.
Want als men wacht tot Europa in deze burgeroorlog zit, is het te laat en het zal dan enkel nog te stoppen zijn door zware buitenlandse militaire acties. Acties die jaren zullen duren en die veel mensenlevens zullen kosten, Irak en Afghanistan zullen kleine opstandjes zijn tegenover wat ons te wachten staat, als onze politici niet beginnen met de oorzaken weg te werken.