Los bericht bekijken
Oud 20 november 2003, 16:39   #127
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Mag ik er van uit gaan dat er geen verdere programmapunten van het Vlaams Blok besproken worden wegens te weinig argumenten tegen?
Ik had nochthans een paar mensen die punt per punt gingen afwerken, blijbaar zijn ze al gestuikeld over het eerste punt bij gebrek aan argumenten. 8)
Ik heb mijn argumenten tegen het blok gegeven, jij spreekt ze tegen, elk kiest nu waar hij zin in heeft.
Of had je gewild dat ik doorzeurde tot jij overstag ging?
Dat is op dit ogenblik zinloos in mijn optiek.
Ik kan gelijk hebben, maar daarom krijg ik het nog niet van iemand die vooraf te kennen geeft, zijn eigen visie als enige compleet juiste te blijven omarmen.

TomB toonde feilloos aan dat je partij het gelijkheidsbeginsel niet genegen is, jij vindt dat een goeie zaak, dus staan we even ver.
Ik hou niet van para-militaire dictators die burgerwachte lopen en avondklokken instellen, jij vindt dat verantwoord, dus staan we weer even ver.

Elk punt dat iemand verwerpelijk vind, kan jij om allerhande redens toejuichen, en dan zal je niet geneigd zijn om je stemgedrag te veranderen.

Of koester je toch enige twijfels?
Dan doen we nog een gooi hoor.