Discussie: Ook al Belgen?
Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2007, 16:20   #69
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
"Jantje" Jongen toch. Beseft u dan niet dat u onzin aan het uitkramen zijt, u spreekt zichzelve voortdurend tegen, soms met argumenten die het Vlaams Belang nog niet durft uit te spreken!! Soms argumenteerd u zoals een klein kindje zou doen!
Vooraleer u antwoord op een forum deelnemer geeft, a.u.b lees uw geschrift en of schrijfels een 20 maal na vooraleer u dat hier post.
Het probleem met illegalen en vreemdelingen met verblijf vergunningen zit dan ook heel ingewikkeld in elkaar.

Illegalen zijn juist mensen die niet willen opvallen, omdat ze weten dat ze wetten overtreden en dus als criminelen behandel kunnen worden.
legale vreemdelingen weten dat men hen niets kan maken omdat ze hier zijn en trekken zich dus niets van onze cultuur en samenleving aan. En eisen dat wij hun cultuur overnemen.

En dat ik argumenten durf gebruiken waar het VB bang voor is, is normaal.
Ik moet niet zorgen dat mijn kiezers in mij blijven geloven.
En vaak zijn de argumenten van een kind juist de waarheid.

Daarom ook dat veel oplossingen voor de problemen vaak zeer kinderlijk overkomen. Wij volwassenen zoeken de oorzaken en oplossingen vaak veel te ver.

Dus nee ik schrijf mijn argumenten en mijn stellingen niet fout, ik durf gewoon zeggen waar het op staat en wat er gebeurd als we ons hoofd in het zand blijven steken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden