Los bericht bekijken
Oud 20 november 2003, 21:59   #4
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
Zopas maakte het radioprogramma Pink Wave (Radio Centraal) de nominaties bekend voor de homofolie- en homofobieprijzen bekend.

Voor de homofobieprijs zijn genomineerd:
- Het Vaticaan
- Het Vlaams Blok
- Dansschool Walkiers in Lier die een homokoppel weigerde
- Christine Defraigne
- Matthias Storme

Voor de homofolieprijs zijn genomineerd:
- Serge Muyters
- Kris en Yves (Man Bijt Hond)
- ? (sorry, 't ging allemaal nogal snel )

Extra prijs:
- Alle politci die voor het homohuwelijk hebben gestemd.
Enneeuuuhhhhh waar blijven de Imam-homohaters???? bang om een paar messen door uw ballen te krijgen????? . Steeds maar op alles wat Westers is schijten, van de echte homohaters hebben de homo's zo'ne grote bang dat ze die niets eens durven vernoemen!!! Indien ik homo moest zijn, ik zou kotsen op de 'jury' van Pink Wave maar ja, ik zou dan misschien wel de enige homo zijn met echt ballen aan zijn lijf !!!
Vorig jaar vertelde de Holebifederatie: "De reden waarom Abou Jahjah niet werd weerhouden is dezelfde als die waarom ook Philip Dewinter nog nooit werd genomineerd voor de Homofobieprijs, hoewel die gelijkaardige standpunten heeft als Jahjah wanneer het over holebi's gaat. Een nominatie van Jahjah zou immers enkel nog meer media aandacht op hem hebben gericht en zou bijgevolg eerder contraproductief geweest zijn, net zoals een nominatie van Dewinter contraproductief werkt. De Holebifederatie wil bovendien niet meestappen in een politiek die door extreemrechts onder meer in het vooroorlogse Duitsland werd gebruikt waarbij minderheidsgroepen onderling tegen elkaar worden opgezet. De beslissing van de beheerraad om Jahjah niet te nomineren is dus niet ingegeven uit laksheid ten opzichte van islamextremisme, en is evenmin een uiting van politieke correctheid. Ze is gebaseerd op een verstandige manier van omspringen met de nominaties."

Ik ben het daarmee overigens niet eens.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden