Los bericht bekijken
Oud 21 november 2003, 07:44   #12
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Die islamiet vergeten die zich oute zekers, ... ? ? ?
Carim Bouzian heeft de wind van voren gekregen, dat klopt. Maar de imam die in De Zevende Dag met hem in debat ging, heeft het gebruik van geweld veroordeeld en velde alleen een oordeel over homoseksualiteit binnen de perken van zijn godsdienst. Hij heeft zich niét uitgesproken tegen de openstelling van het burgerlijk huwelijk voor mensen van hetzelfde geslacht. Hij oordeelde slechts dat homoseksualiteit binnen de islam geen plaats heeft. De paus ging een stap verder: hij riep politici op dat huwelijk te verbieden voor iederéén - christen of niet. Tot daar mijn verdediging, maar ook geen stap verder. De islam is, net als alle andere godsdiensten, een reactionaire, homofobe en inconsequente filosofie die ondergeschikt is aan de democratisch tot stand gekomen regelgeving. Indien zij zich beperkt tot het privé-domein van het individu, is er niks aan de hand. Dyab Abou Jahjah had van mij dan weer wél genomineerd moeten worden, omdat hij er duidelijk voor kiest zijn eigen vrijheden te misbruiken om andermans vrijheden te beknotten. Zoals hierboven ook aangegeven, ben ik het niet eens met de niet-nominatie van dit homofobe sujet. Ook omdat zo'n nominatie de opmaat kan zijn tot een bredere discussie.

Citaat:
Maar de paus nomineren dat kan wel, ... heeft die nen belgische pas misschien, ? ik dacht het niet, ....
De paus is in zijn functie nationaliteitsloos, maar zoals gezegd: ik wacht de officiële bekendmaking af. Overigens worden de winnaars op 20 december bekendgemaakt op de Lesbian and Gay Night in de jullie welbekende Zaal Harmonie.

Citaat:
Die dansschool, moet ook nog rekening houden met hetro-mannen die daar komen dansen met een vrouw, als er van koppel moet gewisseld worden, ... hé, misschien iets verder denken dan je neus lang is, ...
Waarom zou er van partner moeten worden verwisseld? De heren gaven zelf aan uitsluitend met elkaar te willen dansen, net om bovenstaande problemen te vermijden.

Citaat:
En moest de Gay gemeenschap zoveel show en onozelheid nie verkopen, dan was ze al lang aanvaard geweest door een groter deel van het publiek, en dan zouden jullie ook minder bekeken worden als decadente janetten, ...
Daar ben ik het mee eens.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden