Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2007, 08:52   #1
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard Meer vrouwenwc's nodig langs de snelweg!

Citaat:
Urinerende vrouw zorgt voor ophef bij tankstation

Een 30-jarige vrouw heeft gisterenmorgen voor consternatie gezorgd aan een tankstation in het Nederlandse Zoetermeer door demonstratief in een emmer met bloemen te urineren. Na haar behoefte te hebben gedaan, leegde ze de emmer in de kiosk van het tankstation.

De vrouw uit Lelystad stopte rond 04.00 uur bij het tankstation omdat ze moest plassen. De beheerder moest haar teleurstellen omdat hij geen toiletfaciliteiten had. Hij verwees de automobiliste naar een andere gelegenheid, maar de vrouw wilde daar niets van weten.

Poetsbeurt
Geheel van de kook liep zij naar buiten, gooide enkele emmers met bloemen leeg en nam plaats op één van de emmers. Na haar behoefte te hebben gedaan, liep zij met de emmer terug naar binnen om deze te legen op de vloer.

Toegesnelde agenten wisten de vrouw te bedaren, waarna zij met tegenzin begon aan de schoonmaakwerkzaamheden. Voor de vernielde bloemen moest zij bovendien 37 euro ophoesten. (novum)
Schande dat ze geen toiletten hebben bij zo'n tankstation langs de snelweg!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden