Los bericht bekijken
Oud 21 november 2003, 14:01   #270
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
K9, zoals ge zelf zegt :
Een gewapende overvaller moet ook niet afkomen met : jamaar hij is gewapend en hij schiet.

Had die overvaller zijn wapen maar moeten thuislaten. Of neen hij had gewoon GEEN overval moeten plegen. Daar is het beginnen fout lopen.
Daar gaat het hem helemaal niet over het gaat hier niet over de levensloop van de overvaller maar over de vraag of hij een dreiging was voor de politie op het moment dat hij doodgeschoten word.

De meeste hier geven er hier precies niet om dat de wet met de voeten getreden word zolang als het slachtoffer maar een crimineel was de meeste hier proberen wanhopig alles op die crimineel te steken. Wel ALS (let op het woordje als) de politieagent in de fout ging dan moet die bestraft worden hoe crimineel die crimineel ook was.

K9 in dit geval ging het om een ongeval, crimineeltje is vlak op dat pistool van dien agent gelopen, en daardoor is het afgegaan, meer moete achter deze zaak niet zoeken.

Verder, als u zich geroepen voelt tot het beroep van gangster, gelden er een aantal risico's, mensen zoals ik zijn zo'n risico, ik heb vuurwapens in huis en zal niet aarzelen ze te gebruiken als iemand anders mij of mijn huisgenoten bedreigd. Ik zal geen vragen stellen, of waarschuwen, gewoon doorladen en de trekker overhalen, ...

Van de moment da ge mijn deur ongenodigd opentrekt zijde gewoon wild waar ik op jaag, met welke middelen en afloop dan ook.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden