Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2007, 16:28   #73
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat had ik al door ja. Ik kan die stellingen perfect weerleggen. Maar ik heb echt geen zin om dat voor de 200ste keer te doen. Het is waar elke thread in dit subforum op uit draait. En dan verwijt je mij off topic te gaan...
Oh maar je hoeft ze niet te weerleggen. Dat kan je toch niet. Doe vooral de moeite niet. Met al het krediet in hypocrisie dat je op dit forum al opgebouwd hebt, zal ik ook geen tijd steken in het lezen van die poco-onzin.

Citaat:
Dat is een wel zeer ruime schatting... En hoeveel moslims zijn er in België? En waar haal je vandaan dat dit gematigde moslims waren? Want daar ging het over hé... Maar ja, dat is waar, jij erkent het bestaan van die gematigde moslims niet!
Ik ging af op de VRT-berichtgeving. Voor mij ging het inderdaad om extremisten. 4.000 onnozelaars die stonden te schuimbekken omdat hun pedo-profeet met een bommetje op een cartoon stond.

Citaat:
Ja hoor . Kan je even quoten waar ik dat zou geschreven hebben
Ik leid het af uit je betoog dat een reactie van 'gematigde' moslims tegen islamisten 'belachelijk' is.
Tja, als je dat al belachelijk vindt, dan kan ik me jouw empthatie voor moordende cartoonbetogers best inbeelden.
Online is offline   Met citaat antwoorden