Los bericht bekijken
Oud 21 november 2003, 14:52   #295
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Het gaat er hem alleen over of hij een bedreiging was . jij kan omogelijk weten of hij tijdens de overval gewapend was.
Wel, u weet dat evenmin.

Het blijft dan ook merkwaardig dat u met de moed der wanhoop de overvallers probeert vrij te pleiten en de agent als schuldige aan te wijzen.
Wanneer u had vernomen dat het om een autochtone crimineel ging Mijnheer Van Den Berghe,had u dan de politieagent met dezelfde moet der wanhoop blijven verdedigen
Deze vraag kunnen wij aan meerdere forumleden stellen.
Een crimineel is en blijft een crimineel. Blauw of grijs, ze moeten gestopt worden. En zoals Louis van Leuven zegt. "Met alle middelen".
Deze opmerking maak ik over aan de politieraad.
Verklikker!
Ik zie daar niets in van verklikken?
In de politieraad weten die mensen mijn mening daarover.
En van mij kunnen de agenten die dergelijke fratsen tegenkomen verder op mijn VOLLEDIGE steun rekenen.
Ze moeten niet de schietschijf zijn van de crimineel
De politie moet geen angst hebben van de politiek. De crimineel moet door de politiek worden aangepakt.
De raadsleden zijn niet op de hoogte van uw mening,noch van uw opmerkingen op dit politiek forum.
Ik informeer mij verder bij uw goede vriend Lucien.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden