Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2007, 14:25   #85
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Het recht in eigen handen nemen Anna? Is het niet aan de regering om de problemen met bepaalde allochtonen aan te pakken? Strenger straffen, tot zelfs terug naar land van herkomst, hier geboren of niet... who cares... wanneer er problemen met moslims in het nieuws komen wordt daar in de moskee over gepraat, wees maar zeker, wat moeten ze meer doen? Denk je nu echt dat een 'bruine' mars zal helpen?
recht in eigen hand ? wie heeft het daarover ?

ik bedoelde gewoon het duidelijk communiceren vanwege 'gematigde' moslims dat zij niet gediend zijn met het misbruik dat islamisten maken van de islam.

maar Laya, waarom kan een grappige cartoon in Denemarken 4.000 moslims in Brussel op de been brengen ? En waarom brengt een actie van radicalen aan de Roma geen 4.000 moslims op de been om hiertegen te protesteren ?!

als er niemand binnen de moslimgemeenschap opstaat om met (al dan niet geforceerde, bvb door een grote manifestatie ... en je weet ook wel dat ze de spotlight zullen krijgen) mediabelangstelling duidelijk te maken dat die radicalen een randfenomeen zijn ... dan moet je niet verschieten dat na een aantal jaar de rest van het land gaat geloven dat die radicalen voor de hele gemeenschap spreken ...

weetje Laya, dat is eigenlijk een probleem dat ik als VlaamsNationalist wel herken hoor, zo is de IJzerbedevaart slechts als volwaardige gesprekspartner kunnen gaan optreden NADAT zij zelf de groeps skins die de vooravond en ochtend steevast onveilig maakten bij de rijkswacht is gaan aangeven met de vraag die kerels op te pakken ... wat dan pas, ook gebeurd is

het is de moslimgemeenschap zelf die dat groupuscule moet uitstoten hoor, zo lang dat niet gebeurt zullen alle moslims mee dat aura mee dragen.

o ja idd zo'n (ik mag dat andere adjectief niet gebruiken) allochtonenmars zou veel mensen kunnen geruststellen ... maar krijg je er wel volk voor op de been ? maw zijn er genoeg 'gematigde' moslims ? ik hoop het van harte, maar ik weet t niet, van wat ik in Europa en de rest van de wereld opvang, heb ik er geen goed oog in ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 27 februari 2007 om 14:28.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden