Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie
Allemaal feiten, John, allemaal feiten. En wat is uw respons op feiten? Schelden:
Het is nogal onnozel en een beetje kinderachtig. Ik geef u wat feiten en distilleer daaruit een analyse over de toestand. Misschien kan u uit dezelfde feiten een andere conclusie trekken (met name dat in Irak en Afghanistan alles naar wens verloopt of zo). Die wil ik dan graag lezen.
Verder zijn uw scheldtirades ook fout. Ik ben geen verrader want ik ben geen VS-burger of Brit. Ik heb niets met de bezetting van Irak te maken, heb me daar altijd tegen verzet en vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik het verzet steun in zijn legitieme strijd voor zover het zich richt op de bezetters en hun collaborateurs. Het nest dat bevuild wordt, is niet mijn nest.
Mijn menslievendheid geldt de bevolking van Irak en Afghanistan, zij die het slachtoffer zijn van de VS-agressie om economische belangen. U vindt het normaal dat die mensen sneuvelen, collateral damage. Ik niet.
|
FEITEN.LAAT MIJ NIET LACHEN.Propagandistische zever ,meer is dat niet.Men kan dat niet lezen zonder in een lachbui uit te barsten.Het is niet eens handige propaganda.Uw verzetsvrienden doden overigens veel meer burgers dan militairen.Uw menslievendheid zullen we dus met een dikke korrel zout nemen.