Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Beste Liberalist_NL,
Ik ben reeds werkzaam geweest (telkens min 2 jaar) in West-Vlaanderen (Zeebrugge), Oost-Vlaanderen (Aalst), Antwerpen (Mechelen), Vlaams-Brabant (Halle) en Brussel ... Ik heb langdurige relaties gehad met dames uit Retie (Antwerpen), Brasschaat (Antwerpen), Gent (Oost-Vlaanderen) en Brussel ... en er zijn steeds verschillen op economisch, cultureel, historisch, maatschappelijk, taalkundig, ... gebied dus ofwel hou je 5 Vlaamse provincies ofwel elimineer je het provincieniveau en maak je er Vlaanderen van, NIET iets tussenin 
|
Dat weet ik wel, en spreek dan ook in mijn beginpost van een Vlaams volk. Ik ben niet zoals sommige belgicisten dat ik dat ontken. Antwerpen is zeker een Vlaamse stad. Vlaams Brabant is zeker Vlaams, maar Limburg is dat absoluut niet. Het is dan ook niet verwonderlijk, want in uw lijstje van plekken en partners komt geen enkele keer een Limburger of Limburgs voor. Ik heb genoeg situaties met Limburgers meegemaakt om te weten dat ze noch echt Nederlander zijn noch echt Vlaams. Er zijn zelfs Nederlanders die het allochtonen beschouwen! (voor de lol dan, hé) Het is een erg leuk volkje, maar ze behoren niet echt tot een, ze zijn er een opzich.