Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Ga dan maar eerst eens een paar jaar bijbel studie volgen in een Christelijke(protestantse geloofsvorm) volgen. Zij zullen ze je dan wel tonen.
Hij neemt er drie tegelijk aan bij de doop van jezus. de triniteit
Hij verschijnd t als brandende struikvoor abraham Mozes
Hij verschijnd t als tegenstander voor benjamin Jakob (vandaar zijn bijnaam IsraËl: "hij die worstelt met God")
Hij verschijnd t als beschermer tegen de leeuwen voor David(hier wel onzichbaar) Daniël
hij verschijnd t als geest in de droom van noa. Jozef wordt verwittigd in een droom, Noa wordt gewoon aangesproken.
Hij verschijnd t als bedelaar( weet niet direct meer voor wie) H. Martinus?
Hij verschijnd t voor Mozes als stem. (brandende struik)
Dat zijn er enkele waar ik zodirect zonder bijbel aan denk.
Heb nu geen zin om deze open te slagen.
Ik merk dat je geen zin hebt om een bijbel open te slaan. Sorry voor m'n correctiedrang maar je 'argumenten' krioelden echt van de fouten. Je moet maw ook geen argumenten gebruiken die je niet kent.
|
Knap he, gewoon enkele fouten er in zetten en je geeft zelf toe dat hij in meerdere lichaamsvormen verschenen is.
Wat dus bewijst dat jullie enkel even op de vingers moeten getikt worden op jullie je eigen standpunten te laten opblazen.
Maar ik dacht dat hij als brandende struik was verschenen bij de offergave van abraham, maar kan hier wel fout zijn. Ken de verhalen niet meer vanbuiten.
Want tegen de priesters en dominees gebruik ik die verhalen niet.
Die uit genesis zijn veel leuker om hen vast te zetten.
(schrijfffouten zijn medische)