Discussie: Alliantie tegen VS
Los bericht bekijken
Oud 10 december 2002, 09:04   #114
Sven_DP
Partijlid

Sven_DP's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Rood Wit Groen LICHT
Als ik meneer de adelaar hoor praten heb ik ineens zin om de tijd terug te draaien en ervoor gezorgd te hebben dat de duitsers gewonnen hadden. Want amaai dan hadden we teminste de kracht om nu niet het hondje te moeten zijn van USA (de democratische staat hahahahaha).
Maar dat is natuurlijk met die reportage dat uieindelijk dat regime zou vallen en dat we dan ook zo'n toffe hechte samenleving zoude'n krijgen in het achterhoofd.
Ja iedereen duits spreken eigenlijk geen problemen mee moeten we minder talen leren op school is ook handig geweest.
De russen mochten ook gewonnen hebben maar Stalin was nu wel iets extremer dan Hitler, Bij hitler wist ge dat het tegen die bevolking was Stalin die kon iedereen ineens evacueren.
Tja wat er vroeger gebeurd is is vroeger maar wat er vandaag de dag gebeurd kunde niet omheen.
USA heeft ne heel sterke inlichtingsdienst.
Taliban is in afghanistan gezet geweest door amerika om het rode gevaar weg te houden.
En als USA dan toch zo eerlijk is waarom hebben die zo'n grote tropenmacht nodig gehad om afghanistan te bestormen? Daar moesten de afghanen vechten met overschotje svan het rode leger en hier en daar wat luchtafweer.
Maar bon Taliban ben ik geen voorstander van maar USA is gewoon een mooi spel aan het spelen van verdeel en heers
En ik denk echt meneer adelaar dat ge fout zit met u gegevens want er zijn genoeg verschillende mensen die beweren dat USA zijn politike verder voert.
En ik vind het heel jammer dat gij vind dat een staat alleen zijn eigenbelangen moet verdedigen. Het is eigenlijk zelfs dom maar bon
En nu moet ge mijn stem niet kleineren omdat ik in u ogen maar ne rooie hond ben. want mijn stem is evenwaardig dan die van U.
Maar als andere berichtgeving altijd verkeerd nieuws verteld tja dan zullen wij de dommerikken zijn zekerst. Maar al jaren aan een stuk zijn er verschillende mensen die zo'n berichten schrijven, verschillende mensen met heel wat gezond verstand die dit ook als waarheid bekijken. zijn deze dan allemaal om de tuin geleid?
Lichtje, je meningen over dat Duits zijn te gek om los te lopen en op het randje van strafbaar volgens mij. Dat Russisch ook, maar dat was al meer te begrijpen en te verwachten.

Verder moet je niet op de adelaar letten maar op de tekst erachter, 't is maar een tip.

Staten MOETEN van mij niet handelen uit eigenbelang, ze doen het gewoon.

Ik noem niemand een hond waarde vriend, enkel de Islam doet dat.

En het stukje over dommerikken en om de tuin leiden? Nog eens : Van mij mag iedereen elke mening ventileren. Zelfs Solidair en andere toestanden kunnen van mij perfect...zolang ze niet aan de macht komen, want dan emigreer ik... 8) 8) 8)
Sven_DP is offline   Met citaat antwoorden