Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2007, 12:50   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
...
...
Hoe dikwijls ik hier al bijna een ongeval gemaakt heb omdat ze niet stoppen voor voorrang van rechts, nu heb ik het geluk dat ze niet meer kunnen beweren dat ik stilstond ofzo.
....
Versta me niet verkeerd, ik ben voorstander van de nieuwe regeling, wegens de duidelijkheid.
Maar ik vind je houding verkeerd. Jij moet er niet op aansturen om bijna ongevallen te veroorzaken. Jij hebt geen recht om je niet te gedragen als een heer in het verkeer.
Jij moet begrijpen dat als het merendeel van de mensen zich zo gedraagt dat daar geen voorrang van rechts zou zijn, het eigenlijk aan jou is om aan het gemeentebestuur voor te stellen om die grotere weg voorrangsweg te maken, en in jouw klein straatje een stopbord.

Een en ander van galant gedrag staat natuurlijk niet in de wegkode, behalve "dat je steeds dubbel voorzichtig een kruispunt moet naderen" .

Maar ik heb dus de indruk dat jij een van die mensen bent die liever vlug vooruit geraakt in het verkeer, dan van wat voorzichtig te zijn. Een verkeersterrorist?

Spreek me tegen a.u.b., want ik hoor liever het omgekeerde.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden