Los bericht bekijken
Oud 22 november 2003, 17:42   #8
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels
Wat een zever. Ik wens u veel succes. Ik hoop voor u dat als u oit s een uitgevallen vulling hebt waardoor de tandzenuw blootligt en u naar Charleroi snelt om er vervolgens met Ryanair een vluvht te nemen naar Hongarije, alwaar u enkele uren met een taxi naar de
Het feit dat er in Hongarije wijken bestaan, waar ongeveer iedereen tandarts is toont aan dat er weldegelijk een mogelijkheid zit om het te gebruiken. En inderdaad niet voor een uitgevallen vulling. Maar laat me mijn voorbeeld geven: na een val met de fiets waren er stukken van 4 tanden. Mijn tanden terug laten bijvullen en het ontzenuwen van 1 van de tanden kostte meer dan 600 euro. Het vullen van de normale tanden (waar de zenuw niet moest uitgehaald worden) kostte 67 euro en duurt zowat 20 minuten. Doen ze in Hongarije voor één vijfde.
(Ik heb toen btw een week gewacht eer ze aan mijn tanden begonnen zijn.)
Zoek maar eens op voor hoeveel geld je met SN-Brussels airlines naar Budapest vliegt. Ik schat 200 euro heen en terug, vanop Zaventem. Voor het vullen van de tanden haal je het er al bijna uit. Met de 4e tand en het ontzenuwen erbij maak je winst.