Ok Circe,
Er gingen dus al twee abortussen aan vooraf.
Daarom antwoordde niemand om mijn vraag dus. Het paste blijkbaar niet in het plaatje...
Ik wéét dat Marokkaanse meisjes alles doen om hier te geraken. (Mijn broer trouwde eind vorig jaar met een Marokkaanse die zo oud is als zijn dochter, en die hij leerde kennen via het internet. Hij kocht daarvoor zijn vrouw en kinderen uit en ging een nieuwe lening aan om zijn huis te kunnen houden. Dat hij dus niet bij mij komt klagen als zijn beminde Marokkaanse weer wegloopt eens ze haar verblijfsvergunning op zak heeft, hé? Mij werd namelijk niets gevraagd toen hij tot zijn midlife-experiment besloot.)
Ik bedoel maar dat die mannen er zélf bijzijn als ze hun beslissingen nemen.
Had hij van die Marokkaanse afgebleven, er was geen enkele zwangerschap geweest. Dan hoefde er dus ook geen ongewenste zwangerschappen onderbroken te worden. Ook niet deze waarmee dat Marokkaanse schaap aan een verblijfsvergunning hoopt te geraken.
Een kind weet tegenwoordig al jong hoe er kinderen gemaakt worden. Die man wist dat dus ook. Als hij desondanks wilde vogelen met die vrouw, dan moet hij er ook maar de gevolgen van dragen.