Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2007, 19:33   #109
Ciccio
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Iemand die de Islam aanhangt is inderdaad geen echte Vlaming, brengt een vreemde godsdienst en bijhorende cultuur hier binnen en dat is onaanvaardbaar. De etnische afkomst speelt geen rol hierbij. Maar waarom beperkt u zich enkel tot de Islam ? Er zijn nog vreemde en agressieve vnl cultuurinvloeden die de traditionele Vlaamse cultuur willen verdringen.

1. Religieuze joden en zionisten die in hun getto's leven in Antwerpen en zich niet aanpassen aan onze cultuur ? Wat daarmee ?
2. Anglosaksische cultuurinvloeden die vaak vunzig en decadent zijn overspoelt Vlaanderen ? Moet hiertegen niet geageerd worden, zoals het FN in Frankrijk wel doet.

Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat het Vlaams Belang vaak 1 godsdienst en de bijhorende bevolkingsgroepen viseert, terwijl alle vreemdelingen/allochtonen dienen over dezelfde kam geschoren worden.

Met Vlaams nationale groet

Max
Max,

U verbaast me keer op keer!

Uw consequente houding op dit forum, is van uitzonderlijk calliber.
De meeste zogezegde/wannabe Vlaams Nationalisten op dit forum,
stellen niets meer voor dan een groep kuddedieren, gretig slikkend hetgeen men voor hen voorkouwt.
Het follow the leader principe op zijn best!

Ook al ben ik het niet altijd met u eens. Doch respecteer ik uw principiele en anti-indoctrinale houding.

Grtz
Ciccio is offline