Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2007, 16:06   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Graag wat minder tolerantie voor sexisme, racisme en homo-haat

Ik denk dat het voor de moderatie van dit forum tijd wordt om toch af en toe op te treden tegen racisme (strafbaar), sexisme en homo-haat. Het bulkt hier van onderwerpen die impliciet aanzetten tot haat en geweld.

Wanneer iemand op een volwassen manier zijn afkeuring voor homosexualiteit wil laten blijken, mag dat geen probleem zijn, maar als dat op een obscene en bijna gewelddadige manier gebeurt, dan moet er toch opgetreden worden, nietwaar?

Politics.be biedt zogezegd een forum aan alle maatschappelijke en politieke visies, maar dat betekent toch niet dat alles door de beugel kan?

Ik verzoek de moderatie van het forum dus op te treden tegen de hier zeer veelvuldig voorkomende oproepen tot discriminatie, racisme, haat en geweld.

Wanneer iemand een topic start met de vraag: "verdienen lesbische meisjes een stevige beurt", dan is dat niet enkel obsceen, dan gaat het om een impliciet gewelddadig discours.

Ik zou zeggen: optreden dus, voor men tegen politics.be optreedt, want dat zou jammer zijn.

Laatst gewijzigd door C2C : 3 maart 2007 om 16:08.
C2C is offline   Met citaat antwoorden