Los bericht bekijken
Oud 23 november 2003, 11:42   #7
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Zeggen dat de ene dan toch gelijk heeft over iets dat een hele tijd geleden werd gezegd is dus onzin. Iedereen weet dat het cordon vroeg of laat gaat vallen, je hebt maar vier partijen die in aanmerking komen om het te doorbreken.
Liberaal Appel, VLD, CD&V en de NV.A. Het is gewoon gokwerk, en de LA heeft gewonnen. 8) En PDR was juist daar buitengegooid die zat dus nog vol frustraties (nog meer dan nu) en wat kon je vroeger het beste doen om de zelfbenoemde politiek correcten te shockeren? Juist zeggen dat er ene het cordon gaat doorbreken. Hij wou gewoon Beysen politiek beschadigen.

Ik beweer dat deze regering 2007 niet gaat halen. Als ik nu gelijk zou hebben, heb ik dan goed gegokt of heb ik achtergrondinformatie waar niemand anders over beschikt?
Toch wonder hoe de waarheid soms kan gebruikt worden om iemand 'politiek te beschadigen'.
De discussie ging over twee tegengestelde prognoses.
Ik verklaarde toen reeds openlijk, als neutraal onverschillig toeschouwer, dat een van de twee, hoe de zaak ook uitspeelde, regelrecht op de bek zou gaan.
Beiden beaamden dit.
Winner takes it all........
Case closed.
8)