Weer ene die denkt dat wij die dingen niet zelf en rechtstreeks in de gazet kunnen lezen, of aanhoren tijdens het nieuws van radio of tv.
Weer ene die geen aanzet moet geven waarover hij wil diskuteren ...
Ik zal dan zelf maar beginnen:
Jaren lang kuist Vlaanderen zijn Augiusstal in de werkloosheid op, en Walenland blijft achter.
Tot op een zeker ogenblik er niet veel meer op te kuisen is in Vlaanderen, de dagdagelijkse noodzakelijke opkuis niet meegerekend.
Walenland begint na zoveel jaren niets doen, eindelijk zeer schuchter aan een inhaal beweging. Aan hun tempo zal het nog een eeuw duren, eer ze Vlaanderen ingehaald hebben.
Maar wat zegt de misleider van dienst, aan de hand van verkeerd geïnterpreteerde statistieken: dat de Walen meer zouden schorsen dan de Vlamingen.
Wel, ik hoop dat mijn verwarde uitleg toch duidelijk was: er is hier sprake van een poging tot volksmisleiding.
Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 maart 2007 om 08:15.
Reden: tokfout
|