Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2007, 12:34   #18
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericdesm Bekijk bericht
Toch vreemd dat als ik iets vraag jij nooit een antwoord geeft. Maarja jij weet stiekem wel of de islam al of niet vreedzaam is natuurlijk. En er kan maar 1 antwoord zijn op die vraag spijtig genoeg :
Ik probeer zoveel mogelijk mijn best te doen om u een antwoord te geven, als ik zwijg dan zou je weten dat mijn kennis ook beperkt is, ik ben maar een mens !

Citaat:
Vreedzame islam is een flauwe grap die bij een doodsimpele inspectie helemaal door de mand valt.

Mag ik jouw nu eens vragen ... hoe kan jij beweren moslim te vragen als jij niet "doodt en gedood wordt", en anderzijds toch zitten te kakken dat dat het letterlijk woord van "allah" is ? Gewoon uit curiositeit he.
Strijden voor de zaak van allah is niet "doden en gedood te worden", je zou eens de filosofie van het amerikaanse systeem eens lezen dan zou je daarin lezen dat geen enkele zaak op poten kan staan zonder "oppofferingen" ! Het woord zegt het zelf "offer" het lijkt zeer goed op het woord "slachten" of "doden" die in de koran voorkomt ! maw "strijden" "doden" "gedood worden" en "slachten" zijn woorden die een betekenis bevat voor oppoffering, oppoffering moet niet persé in de letterlijke zin geinterpreteerd worden naar letterlijk doden ! En het woord is natuurlijk bij god , niemand kan zich voor god verantwoorden ook al zijn zijn eigen woorden tussen onze handen !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 5 maart 2007 om 12:35.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden