Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2007, 21:25   #3
kunstenaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Mbt verkeersagressie:

Doe eindelijk eens serieus iets aan de fileproblematiek. Hou op met autobestuurders te pesten door hen het leven zo zuur mogelijk te maken.

Mbt uw ander voorbeeld. Keihard aanpakken. Wie op de spoed een dokter in elkaar slaat moet daar dermate hard voor gestraft worden dat die persoon het geen tweede keer zal wagen.

Insinueert u hier dat al die mensen VB'ers zijn of dat er zelfs meer dan proportioneel VB stemmers tussen zitten? Dat lijkt me een absurde veronderstelling.

Beste,
U leest met een vreemde bril of leidt aan een vorm van achtervolgingswaanzin. Mijn vraag is gericht aan een VB volksvertegenwoordiger en in die zin insinueer ik niets.
Ik vraag me gewoon af welke ideeën de partij heeft en of ze die aan hun achterban kunnen verkopen.

Mag dat?
Ik ga hier trouwens geen debat over beginnen. De vraag is aan Bert Schoofs gesteld. En ondanks het feit dat we een redelijk verschillende kijk op de organisatie van de samenleving hebben mocht ik vaststellen dat betrokkene wel over de competenties beschikt om mijn interessevragen te lezen zonder er allerhande insinuaties achter te zoeken. En diegenen die er tussen de regels inzitten ook te verstaan.

Laatst gewijzigd door kunstenaar : 5 maart 2007 om 21:28.
kunstenaar is offline