Klimaat hype - voorbereiding kernenergie?
Hallo
Ik heb heel weinig vertrouwen in het sensationele succes van Al Gore
omdat;
- we weten dat beide poltieke kanten in de VS uit de hand eten van het kapitaal
- Hij was al vice president = lid van de elite
- het gaat niet over co2 alleen
- de zon is enorm aktief de laatste jaren
- co2 kan ook stijgen als gevolg van opwarming volgens sommige rapporten
- 10 jaar geleden was het afkoeling....
- klimaatswijzigingen en schommelingen zijn er altijd zie de steencirkels in zee in Frankrijk.
- wetenschappers zijn niet unaniem pver de factot mens; zie de verontwaardiging van 500 duitse klimatologen en deskundigen die niet gevraagd zijn.
- Hij rept met geen woord over de militaire klimaatexperimenten van de USAF die met chemie op wolken spuiten; ze beloven mooi weer bij de olympische spelen...
- Het IPCC behuist een onderzoeker dr Bretter (?) die in 1997 een rapport uit brengt waarin hij suggereert dat de instraling van de zon weerkaatsen met 1 % de opwarming vd aarde kan afremmen met aluminium
- Hij rept met geen woord over de chemtrails en dat terwijl er sinds 1998 wereldwijd meldingen van ongewone fenomenen in de lucht zijn en verhoogde sporen van aluminium en barium gevonden worden dat bv tot een petitie en ondervraging in het Canadees parlement leidde al in 1998.
- Hij rept met geen woord over de gevaren en onduidelijkheden van Haarp...
- Ken je het werk van dr Begich (film video google)
"... the goal is to learn how to manipulate the ionosphere on a more grand scale than the Soviet Union could do with its similar facilities. HAARP would be the largest ionospheric heater in the world
- waarom moeten militaire vliegtuigen tegenwoordig op 40 000 m vliegen met speciale brandstof???
- Burgers worden angst aan gejaagd en op hun verantwoordelijkheid gewezen terwijl die juist bij het machtsimperium van de industrie ligt.
Ik vrees dat we weer es op een dwaalspoor zijn gezet!!
de verborgen agenda kan zijn;
- meer nucleaire plants iets dat Bush al regelmatig uitspreekt op zijn speechen .Hij citeert frankrijk.
- de op mind of klimaat controle gerichtte experimenten verbloemen.
Ik ben zeer ongerust over het spuiten met aluminium en barium in de atmosfeer!!
Dit kan toch niet zijn zonder dat iemand daar iets van af weet?
Onze vrijheid is in gevaar!
Big Brother is alive and kicking
Wat denk jij daarvan?
|