Los bericht bekijken
Oud 24 november 2003, 21:02   #31
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

De oorlog is zeer snel gewonnen, ondanks de "duizenden amerikaanse slachtoffers" die door de hoopvolle anti-amerikanen waren voorspeld.
Niemand buiten wat moslims hoopten en voorspelden duizenden slachtoffers, waarom overdrijf je daar zo altijd in?

De oorlog is trouwens nog verre van gedaan het is niet omdat bush zegt dat het zo is .

Op dit moment zijn er grote operaties bezig in iraq , als de oorlog gedaan is voor wat zijn die dan? De straten opkuisen met bommen? Tanks gebruiken om het vuilnis op te halen? Enkele duizenden soldaten ingezet om de parkjes op te kuisen?

Citaat:
De na-oorlog is moeilijker, maar niemand heeft ooit gezegd dat dit snel op te lossen was.
Maar ze lieten het zo wel uitschijnen eerst moesten de soldaten daar max 6 maand blijven dan opeens 12 maand , lijkt me toch alosf iemand het onderschat heeft.

Citaat:

Het herbouwen van Irak en de stabilistie van de regio is geen kleine zaak. Het zal misschien nog maanden en zelfs een aantal jaar duren. Maar het Irakese volk staat er nu al veel beter voor dan tijdens de dertig jaren van de bloeddorstige gruweldictator saddam.
Sommigen hebben nog altijd geen electriciteit of water sommigen staan er dus slechter voor als in de jaren 90' en de meeste een heel stuk slechter als voor 91' .

Misschien kan je over enkele jaren zoiets zeggen nu is dat gewoon belachelijk.

Citaat:
En Pascal L. heeft gelijk : het stoppen van het terrorisme en de oorlog gaat soms eerst gepaard met een eigen moedige strijd.
De praktijk toont aan de terrorisme niet het beste bestreden word met openlijk en masaal geweld . Kijk naar het VK of naar israel.

[size=7][/size]Drooom drooom droom verder,
dromerke.

Ik heb u nog al gezegd k9, uw uitspattingen getuigen van een gevaarlijke naiviteit.[size=3][/size]

Houd de droomwereld voor s'nachts in u beddeke.