Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras
Ik ben aan't zeveren, leer eens lezen en probeer mijn punt eens door te hebben, slimme. Iemand maakt de opmerking dat de wereld veel beter af is zonder Taliban in Afgh. Nu moet je mij eens uitleggen waarom, want veel merkten we er niet van, buiten dat er minder opium werd uitgevoerd toen.
Enne, nog eens, leer lezen, ik heb er nu inderdaad ook geen last van. Leg mij eens klaar en duidelijk uit, waarom is de wereld beter af zonder Taliban in Afgh.?
|
zulke waanzinnige godsdienst-fanaten moeten uitgeroeid worden.Dat is een sterk signaal naar degenen die hen als voorbeeld nemen.
Voor de mensen ter plaatse in Afghanistan zal het ook een bevrijding zijn, vooral de vrouwen dan.
Opium is altijd al uitgevoerd uit Afganistan.Dat er nu meer komt, is omdat ze hun klantenkring hier in het Westen willen uitbreidden, nog meer geld verdienen en terzelfdertijd onze jeugd verzwakken.Geld hebben de Talibans nodig om terug aan de macht te komen, om warlords om te kopen onderandere, terroristen te steunen wereldwijd en meer fraais...