Het is toch om nen aap in zijn kl*ten te bijten vind ik.
Mijn voorstel, allez van mijn vrouw eigenlijk (maar ik geef haar voor een groot deel gelijk - ik zou niet anders durven en mogen, maar das een ander verhaal) bestaat er juist in dat mensen hun uitkering mogen behouden. Of dat nu stempelgeld of invaliditeitsuitkering is. Het zou zelfs financieel beloond worden met bvb 500 euro per maand.
Diegenen die weigeren om iets te doen die zouden dan wel bestraft worden. Als je niet solidair wilt zijn met zwakke groepen van de maatschappij (want bejaarden in een home zijn een heel zwakke groep) dan mag de maatschappij ook minder solidair zijn met die persoon.
En vind je echt werk dan stopt je hulpverlening natuurlijk maar er zijn werklozen genoeg zodat er normaal kandidaten genoeg zullen zijn om te helpen in bejaardentehuizen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|