Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2007, 04:04   #3
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Bompa Pfaff is overleden op 77 jaar, en hij rook en zoop wat af...
Ben zelf nog jong dus kan daar moeilijk over meespreken en ik denk dus de meesten hier. Men zegt wel dat hoe ouder men wordt hoe conservatiever men wordt. Als ik kijk naar mijn tante's en nonkels kan dat misshien wel kloppen.
Levenservaring kan je opdoen door bv te werken en dan groeien je sociale vaardigheden want zo te zien is de mens niet gemaakt om te niksen, dat was in de oertijd al zo. Je leert dingen bij door om te gaan met mensen, zaken over het leven, je ziet in dat het eigenlijk allemaal niet zo speciaal is.
Belangrijke mensen worden herdacht en krijgen veel respect maar wij zijn maar simpele burgers zoals er miljarden zijn.
We leven elk individueel knokkend voor ons bestaan, van samen leven zal nooit sprake zijn.
Hoe wil jij ooit ergens aangenomen worden als je geen werkervaring hebt ? Hoe ga je dat kunnen uitleggen bij een sollicitatie? Nu is het moeilijker dan 30 jaar geleden om veel geld te verdienen zonder hoger diploma.
1/3 van succesvolle ondernemers heeft echter geen hoger diploma.
Dus het is niet dat het niet kan. Hoe dan ook heb jij recht op je marginale levensstijl die wat afwijkt van het normale, zeg maar 'de norm'
Als 65% van de werken plaats jij je zelf in die minderheid door niet te werken
Internaut is offline   Met citaat antwoorden