Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2007, 13:48   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Sorry Raf, maar dit is voorbarig aangezien er nog helemaal geen uitspraak is in deze zaak. Bovendien getuigt het hele proces mi van enige wereldvreemdheid. Blijkbaar was de substituut van het OM er om één of andere reden vanuit gegaan dat de maxi-cosi niet werd vastgemaakt en heeft hij pas nadat in de rechtzaal bleek dat dit niet het geval was de rijrichting waarin de maxi-cosi werd geplaatst aangehaald. Alsof hij het moeilijk had om zijn fout toe te geven. Die auto is 2x overkop gegaan. De maxi-cosi zat daarna nog perfect op zijn plaats en het kind zat er nog in. De kans dat de rijrichting waarin de maxi-cosi werd geplaatst van doorslaggevend belang was, lijkt mij nihil. En wat die sticker betreft: vergeet het maar dat die op elke maxi-cosi staat!!!
Ik vind het inderdaad ook overbodig dat dit tot een rechtzaak gekomen is. Waarschijnlijk iemand bij het parket die een tikkeltje te overijverig is geweest en ik geloof niet dat iemand er wakker van zou liggen als die mensen vrijgesproken worden, maar strikt genomen zijn zij toch wel op z'n minst aansprakelijk voor het verkeerd plaatsen van dat kinderzitje; daar kan je toch niet buiten? Het is inderdaad nog maar de vraag of het kind de klap zou overleefd hebben zelfs als het zitje wèl goed geplaatst was... Affijn, zoals ik al zei: een tragische zaak voor alle betrokkenen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden