9 maart 2007, 11:52
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47
Hier in dit bananenland mag je zo hard werken als je wil, een gedeelte van Uw zuurverdiende centen komt maar in aanmerking voor de berekening van Uw pensioen, er is namelijk een plafont ingesteld, hetgene dat men meer verdiend heet dan solidariteit, voor wie, om de ambtenarij een mooi pensioen te geven, mensen die nooit hebben willen werken, asiel zoekers die hier nog geen enkele cent hebben afgedragen. Onze regeringen zijn nooit benouwd geweest om van een goed verdienende arbeider die een mooi loon had door in ploegen te werken, voor 65% te beroven van zijn inkomen, maar als die brave mensen met pensioen gaan blijkt dat er geen rekening wordt gehouden met wat hij in totaal heeft verdiend.
De werkende massa die toch de economie mede draaiende houden, draaien nog altijd op voor de profiteurs. Spijtig dat ik in dit klote land ben geboren, ben er ook maar achter gekomen nadat ik met pensioen ben gegaan, een ware schande dat een van de welvarendste landen in de wereld bij de laagste pensioenen staan, bij deze voel ik mij bij de neus genomen door alle regeringen ( dieven en hypokrieten ) die er al geweest zijn.
De CD-V heeft nu het licht gezien, maar laat U niet verleiden, het blijft een wolf in schapenvacht, zij hebben al sinds het ontstaan van België het beleid bepaald, zij waren ook de grootste dieven, zij zullen niet veranderen bij een mogelijke verkiezing, men zal blijven bestolen worden.
|
En welke partij heeft wel het licht gezien?
|
|
|