Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2002, 09:52   #2
Pieterjan
Parlementslid

Pieterjan's schermafbeelding

Standaard

Als die cijfers kloppen (niet dat ik eraan twijfel) dan hebt u gelijk. Het kan geen toeval zijn dat het VB achtergestoken blijft van media-aandacht. Ze zijn zo te beklagen. Ze zijn echt het zwarte schaap. Je zou er bijna medelijden mee krijgen...
De vraag is: heeft het VB een medium als TV nodig? Heeft het VB niet de trouwste aanhang? Ja, wel als die mensen nu de congressen bijwonen, dan hebben ze toch de informatie waar ze om vragen, niet?
In deze generatie van beeldbuiskinderen is het VB het lichtpunt. Daar doen ze niet aan mee. Televisie is slecht voor de ogen. En gelijk hebben ze!!!

Maar om terug te keren op het feit dat het VB zoveel minder media-aandacht krijgt. Zolang het cordon er is zal ook het VB verstoken blijven van een rechtvaardig stukje mediatijd. U kan het betreuren en u kan het aanklagen maar veel zal het -voorlopig- niet opbrengen.
En nu wil ik nog iets zeggen over je objectiviteit. Objectiviteit bestaat niet. Het hoogste streven is inter-subjectiviteit en die wordt bereikt volgens mij. Inter-subjectiviteit is het cumuleren van ieders subjectieve mening om zo dicht mogelijk bij 'de objectiviteit' aan te leunen. Wel, ik denk dat de media er dicht tegenaan zit. Want tenslotte zijn er nog meer mensen die niet voor het VB stemmen dan mensen die er wel voor stemmen. Uw argument hierop: ja, maar je laat toch geen 613.000 mensen in de kou staan. Dan zeg ik: "Gelijk hebt u!"
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden