Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
- Het is op internetforums de gewoonte om "nicknames" te gebruiken die niet verwijzen naar de echte naam. Dit heeft meestal niets te maken met het niet bekend willen maken van de identiteit. Op dit forum wordt de uitzondering gemaakt voor "prominenten" die worden uitgenodigd op forumsessies, om begrijpelijke redenen.
- Als uw gedachtengoed is 100% politiek correct is, heeft u niets te vrezen van de GeDaPo. Voor heel wat mensen met politiek incorrect ideeën ligt dat anders. Ik ken bijvoorbeeld een brave huisvader die al meerdere malen een huiszoeking heeft moeten meemaken, enkel en alleen omwille van zijn controversiëel gedachtengoed. Uiteraard heeft men hem nooit iets ten laste kunnen leggen.
|
- Anoniem te blijven tegenover elkaar. Ik denk dat ik hier een paar mensen ken in real life waarmee ik hier regelmatig in de clinch ga maar als ze dat zouden weten zou de discussie er heel anders aantoe gaan.
- Bepaalde mensen spelen hier een bepaald personage. Van sommige komt de vraag nog altijd van welk geslacht ie is.
Anoniem blijven heeft zo zn voordelen op de manier van discussieren.