Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2007, 17:00   #11
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
1. Pakistan had zichzelf al "geschapen" zonder hulp van de VS.
2. Bij mijn wete, is het Amerikaans leger Irak binnengevallen met de leugen "weapons of mass destruction" en niet andersom.
3. Pakistan bevindt zich niet in de positie om zich te gedragen als een "monster" met India als buurland.
4. Jij denkt helemaal niet pro-Europees maar pro-Amerikaans. Ga nog wat aan kontlikkerij doen tot op een dag plotseling JIJ de grote vijand wordt.
4. Iemand die pro-Europees denkt, denkt nu eenmaal ook pro-VS. Dat is de laatste vriend van enige betekenis voor Europa en omgekeerd. Nu ligt het weer even moeilijk tussen ons, maar dat komt weer goed. We zullen spoedig beseffen dat we op elkaar moeten kunnen rekenen en dat we nergens staan zonder de VS. Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar de rest van de wereld is niet meer zo happig op het Westen. Ze bereiden zich nu met een lach op het gezicht voor op een uitdaging van de Westerse suprematie in deze wereld.
3. India lijdt ook onder de moslims. Ze kunnen daar ook beginnen chaos scheppen en de regering instabiel maken.
2. Je vergelijking met Irak is waardeloos. Denk aan de eerste golfoorlog. Daarenboven zijn er talloze andere voorbeelden. Ik neem de moeite niet om ze voor je op te sommen.
1. Pakistan had zichzelf geschapen? Zeg maar dat het een neo-coloniaal product is. Het is meer door het Westen geschapen dan dat het 'zichzelf' geschapen heeft. Doe misschien eens een geschiedenisboek open. De steun uit de VS die Pakistan nu ontvangt kan enkel misbruikt worden. Ik zie geen resultaten van hun zogezegde oorlog tegen het terrorisme, hoewel Musharraf zichzelf verheerlijkt als de held die Pakistan onder controle kan krijgen. Ik heb er geen vertrouwen in. De meerdere aanslagen op zijn leven, zullen hem ook wel eens doen beseffen dat het niet van een leien dakje loopt.

Blijf jij vooral proberen het Westen te verdelen met je futiele pogingen en lik ondertussen de kont van je profeet nog eens.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden