Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2007, 09:29   #4
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Deze VB-er is meteen ook een groot licht.
Het schijnt zo erg dat zijn warmteverlies de kamer opwarmt!
Deze stralende vuurtoren is als een toorts in de duisternis!
Spijtig genoeg moet hij nog wat aan zijn uitzicht doen: bruin als ie is kan hij niet als prettig om aangezien te worden door het leven gaan...
Hij is van onberispelijk genetische materiaal (onbruin!) maar twijfelt aan de moeite die zijn verwekking heeft gekost.

Naast bullshit over politieke en sociale problemen gaan blokkertjes nu de thermodynamicat te lijf: verwarm u met uw gloeilampen.
De wereld gaat echt naar de knoppen!
ofte: Groen rechts heeft het licht doen stralen !
Feremans, het wordt hoogtijd om je even te bezinnen, als ik jouw posts zo lees. In elk bericht dat je hier plaatst slaag je er in om op één of andere manier het VB erbij te betrekken en mensen die zelfs helemaal niets met die partij WILLEN te maken hebben als Guido007 voor VB'er te verslijten. Ik denk dat jouw obsessie je inmiddels volledig naar het hoofd gestegen is, want er begint duidelijk sleet te komen op je redenerings- en inschattingsvermogen. Mijn excuses voor het geval dat dit wat bot zou overkomen, maar ik stel alleen maar vast wat ik zie en dat is iemand die niet meer op een normale manier en on-topic in een discussie kan reageren.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden