Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Het Blok aan de macht zou de grootste economische ramp zijn die je je zou kunnen inbeelden, met enkel ministers zonder diploma aan de macht, ik zie het al voor mij:
Filip De Winter-premier
Gerolf Annemans-minister van binnenlandse zaken
-Frank Vanhacke- minister van buitenlandse zaken
-Francis van den Eynde- minister van begroting
....

|
Of de CD&V het beter zou doen met kleppers als inquisitienon Monica, poedel Pierre Decrem, stotteraar Tom Dehaene, loljas Straffe Hendrik en saaineus Leterme durf ik ten zeerste te betwijfelen hoor. 
|
Pfft.... je zal maar politieker worden.... een bijnaam moet je verdienen.
Dat gescheld is op politiekers van een andere partij is toch een echt waarmerk van het VB en aanhangsels geworden. Ik begrijp niet hoe jij je zo gemakkelijk op dat niveau laat neertrekken.
Maar ja, teveel internetten kan je gezondheid schaden. Ik vind dat ze dat verplicht moesten afficheren op computers die te koop worden aangeboden, en zeker bij de providers 
|
Idd Piano maar eerlijk gezegd heb ik toch véél moeite met nonnen, paters en andere BV's die zich zogezegd ineens tot een politiek ambt geroepen voelen. Ik vind bvb ene Staf Nimmegeers géén meerwaarde voor de politiek, dan heb ik nog meer respect voor een pater Versteylen die een en ander bij een 'beweging' houdt!! Toch wil ik bij deze posting nog bijvoegen dat ik alle zware beledigingen naar welke politieker dan ook afkeur. Ik bvb vind Steve Stevaert een omhooggevallen cafebaas maar toegegeven, hij haalt serieuze successen qua stemmen, en in die zin is Steve Stevaert een briljant tacticus, in mijn ogen door de zwakte van de andere politici maar kom!!!
|
Ik vind het altijd een beetje zielig om iemand te willen vloeren, aan de hand van bepaalde uiterlijke onvolkomendheden, of aan zijn studies of het gebrek eraan, zijn uiterlijk (onderlijfke bvb), zijn sexuele voorkeur (Di Rupo), ethnische origine ( maki's van Borgerocco dixit VB) enz....
Laat ons de dingen bij hun naam noemen, en naar de inhoud werken.
|
Mee eens Piano maar als ex-mestkever blijf ik het dus ook oneens met het uitmaken van Vb-mandatarissen voor mestkevers, horen in een varkensschutskring ( villa politica) tegen kinderen zeggen en nog andere zaken zoals, de VB-kiezers zijn lomperikken, laaggeschoolden, achterlijken enz.., ' moeten uitgeroeid worden' (M.Eyskens)

wel ook dat vind ik véél te ver over de schreef gaan hoor!!!. En idd het is veel en veel beter om inhoudelijk het debat met wie dan ook aan te gaan, een kwinkslag hier of daar mag echter wel, ff de cynicus uithangen...waarom niet, zolang het maar niet echt beledigend is.