Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2007, 17:41   #72
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Btw ik vond Verhofstadt een wijze Gentenaar, Vlaming, Belg en Europeaan.
Wat had je anders verwacht? Verhofstadt zat daar als premier. Mossel nich vis. Vooral mossel.
Citaat:
Frank Vandenbroecke stelde mij dan weer wat teleur met zijn 'domme antwoord' op een domme vraag. Van hem had ik toch iets verstandiger verwacht, maar ja hij zit daar natuurlijk voor Vlaanderen en niet voor België.
Frank Vandenbroecke heeft mij aangenaam verrast. Hij heeft de stupiede vraag op een schitterende manier beantwoord.
Citaat:
De vakbonden hadden dan weer de solidariteit op de juiste plaats, daar dienen vakbonden trouwens voor.
Vakbonden zijn in dit apenland al lang niet meer de vertegenwoordigers van de arbeiders en de bedienden. De zogenaamde solidariteit die ze voorstaan beantwoordt perfect aan de eis van het Belgisch Establishment wiens knechtje ze zijn. Het Vlaamse ACW en ABVV hebben de verdomde plicht Vlaamse arbeiders en bedienden te verdedigen. Ze doen net het omgekeerde.
Citaat:
En An Pierlé mocht dan weer haar bezorgdheid uitdrukken over het groeiend separatisme in Vlaanderen. Ze was er eigenlijk een beetje bang voor.
Het is bekend dat Vlaamse "artiesten?" op communautair gebied geen standpunt durven innemen. Ze zouden hun paar Franstalige fans kunnen verliezen.
Citaat:
Eddy Wally illustreerde correct hoe men al zingend het einde tegemoet gaat zonder veel na te denken over de toekomst en de opwarming van allelei soorten zaken.
Eddy Wally is een brave mens, die onze Vlaamse oma's en opa's hun dagelijkse zorgen even doet vergeten. Dat juist de Franstaligen hem beschouwen als exponent van onze cultuur zegt alles over hen.
robert t is offline