anti-nwo
dag pluche,
Je bent precies wel heel actief in het vragen stellen! Het is niet altijd makkelijk om kort op de de door jou gestelde vragen te antwoorden. Maar toch een poging.
Ik veronderstel dat de CAP een anti-NWO partij wordt, want een echte partij met uitgewerkt partijprogramma is ze nog niet. Als jij onder anti-NWO verstaat tegen oorlog, tegen economische uitbuiting, tegen imperialisme dan zullen de meeste CAP-leden zich daar wel in herkennen.
Wat je vraag betreft over mijn standpunt in de Palestijnse zaak, vrees ik dat je mijn standpunt niet heel goed kent anders zou je ze niet zo beschrijven. Wees gerust, ik sta aan de kant van de Palestijnse massa's in hun strijd. Ik ben het helaas meestal niet akkoord met de methodes die de belangrijkste organisaties gebruiken. Ik denk dat ze zich gedeeltelijk van vijand vergissen. Zoals ook sommige zwarten in de VS zich begin de jaren '60, in hun strijd tegen het racisme, verzetten tegen alle blanken, zo denk ik is het ook verkeerd om een potentiële en cruciale bondgenoot als de gewone Israëli in hetzelfde kamp te steken als de burgerlijke en militaire elite. Maar als je wil kunnen we daar gerust eens verder over discussiëren, of kan ik je zeker enkele artikels doorsturen die meer gedetailleerd ingaan op deze kwestie. Ze is niet een ver-van-mijn-bed show, want het is een benadering in het nationale vraagstuk die volgens mij essentieel is, wie is de bondgenoot in de strijd, wie de tegenstrever?
|