Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2007, 11:04   #97
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Waarom houdt u zo weinig rekening met gevoelens ? 4 % werklozen in Zuid-West Vlaanderen, meer dan 20 % in Henegouwen. Ons land gaat naar de maan met al dat separatisme.
Neen, ons land gaat niet naar de maan, uw land gaat naar de maan. Doe er iets aan! Reken niet altijd op een ander, steek zelf de handen uit de mouwen. Zoniet komt het moment dat Wallonië gecolloceerd en onder curatele gesteld wordt.

Citaat:
Omdat de bevolking, de artiesten oproepen tot vrede en verdraagzaamheid.
De bevolking of de artiesten, wat zal het zijn?

Van die oproepen van de bevolking voor meer België heb ik trouwens nog niets gezien. Wat een stel wereldvreemde zangers denkt, zal het volk zoals steeds worst wezen. Die mensen moeten de gevolgen niet dragen van de sprookjesachtige principes die ze met veel eigenwaan verdedigen.

Citaat:
Vroeger vond de bevolking Vlaams-nationalisten eerder grappig en onschuldig, nu beseft de bevolking dat het dreigt uit de hand te lopen en de mensen worden nerveus en eigenlijk ook een beetje bang.
Dat is normaal: mensen twijfelen altijd even voor ze een grote sprong voorwaarts moeten maken. Je deinst even terug maar je beseft dat er geen weg terug is, dat je vooruit moet en dan ga je je voorbereiden op de sprong. In die fase zitten we nu.

Citaat:
Terwijl de bevolking meer eenheid vraagt
U zegt dat. Ik heb daar nog niets van gezien.

Citaat:
houden de politici een separatisch discours.
Ze weten dat ze de reusachtige problemen van dit land al dertig jaar voor zich uitschuiven en dat het moment aan het aanbreken is dat ze dat niet meer kunnen doen.

Citaat:
Wij zijn toch 'verdomme' niet verplicht u blindelings te volgen ....... om ons zoals een bende schapen in de afgrond te storten.
Het staat u volkomen vrij op de Titanic te blijven terwijl hij zinkt.

Laatst gewijzigd door baarle : 14 maart 2007 om 11:06.
baarle is offline