Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Maar jij betaalt hem blijkbaar met veel plezier, jij gaat blijkbaar akkoord met een leugen 
|

Waar haal je het idote idee vandaan dat ik die tax met plezier betaal?
Je moet eens dringend het onderscheid maken tussen het probleem en de voorgestelde oplossingen. Herlees nog eens wat ik eerder schreef:
Citaat:
Die invloed vraagt voor een radicale ommezwaai en daar staat veel op het spel. Er wordt op 2 manieren gereageerd: de ene groep probeert belangen te verdedigen door die antropogene invloed te misbruiken om alternatieven door te drukken die hun belangen moeten veiligstellen en de andere ontkent die invloed om hun belangen veilig te stellen. En de ene groep maakt dankbaar gebruik van de andere. Er is dus slechts één grote verliezer: het milieu en op termijn dus ook de mens.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Weet ik ook wel silly ... maar het wordt vandaag allemaal direct aanvaard zonder enige kritische blik juist omwille van de leugen.
|
Kritiekloos aanvaard? Woon jij op een andere planeet dan. Niemand houdt zich aan die snelheidsbeperking. Nochtans is fijn stof een zeer reëel probleem. Ik hoop dat je dat niet gaat ontkennen!